sobota, 30 lipca 2016

:)

Cześć!Nie wiem,który to już z kolei mój powrót na bloga,ale pomińmy to:)
Już prawie połowa wakacji za nami.Nie wiem jak Wam,ale mi mijają one w błyskawicznym tempie.Z jednej strony to dobrze,bo nic szczególnego nie robię,nigdzie nie wyjeżdżam i po prostu się nudzę.Z drugiej jednak strony chciałabym,żeby trwały one jak najdłużej,bo od września rozpoczynam naukę w liceum i zacznie się to poranne wstawanie,którego tak bardzo nie lubię..Ale dobra,koniec narzekania! Trzeba myśleć optymistycznie i wykorzystać w 100% ten miesiąc wakacji,który jest przed nami.

   Ostatnio nabrałam dużo motywacji i zaczęłąm biegać.Tak,w końcu się przełamałam,bo od roku wyglądało to tak,że mówiłam sobie ,,zacznę od jutra'' i te wakacje są właśnie tym moim ,,jutrem'' :)
A słyszeliście o tym,że podczas biegania wytwarzają się hormony szczęścia? Jeśli będziecie mieć kiedyś kiepski humor to polecam bieganie,a od razu na Waszej twarzy pojawi się uśmiech i nabierzecie dużo,dużo energii do zycia.
W tym poście to chyba na tyle.Nie jest bardzo długi,ale mam nadzieję,że miło Wam się czytało.Życzę Wam udanych wakacji,w komentarzach możecie się pochwalić jak je spędzacie,buźka :*

24 komentarze:

  1. Ja kupiłam karnet na siłownie, więc trzymam za Ciebie kciuki! Wytrwałości w bieganiu, ja osobiście wolę pojeździć na rowerku :D
    www.ibejhlojda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo ty ! :D Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że się zmotywowałaś :D ładne włosy pozazdrościć ^^

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję motywacji. Moje "jutro" jeszcze nie nadeszło niestety.Albo raczej przychodzi i odchodzi i tak co jakiś czas
    Obserwuję :*
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacje chce wykorzystać na 100% i na razie mi się udaje i spędzam je ze znajomymi!:)

    obs za obs? Ja obserwuje juz cie od dawna i zapraszam do mnie!

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wakacje chce wykorzystać na 100% i na razie mi się udaje i spędzam je ze znajomymi!:)

    obs za obs? Ja obserwuje juz cie od dawna i zapraszam do mnie!

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie napisany post;) i łądnie wyglądasz na zdjęciach;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te wakacje minęły mi najszybciej ze wszystkich :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wesołe zdjęcia ! :) Ja spędzam wakacje na realizacji planów życiowych ;)
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać na moim blogu
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci powodzenia z bieganiem, też muszę się wkońcu przełamać i zacząć biegać :)

    Obserwujemy ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, ja sobie obiecałam, że kiedyś - jak będę miała psa, to zacznę z nim biegać :D

    http://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie hasło " od jutra zacznę" też prześladuję, ale mam nadzieję że to dziś jest te jutro.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja słyszałam, że nie tylko podczas biegania ale także po jakiś ćwiczeniach wytwarzają się te hormony szczęścia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki beztroski uśmiech!Piekna jesteś <3 Hormony szcześcia wytwarzaja sie przy kazdej aktywnosci fizycznej czy to będzie cardio czy areoby czy siłownia, po kazdych 30 min spedzonych aktywnie jesteśmy szczesliwsi i czyściej myslimy :)

    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post, przede mną mnóstwo wyjazdów?:P
    Oberwuje i pozdrawiam |Mój blog| :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja cały Lipiec odpoczywam, a Sierpień czeka mnie pełen wyjazdów ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że zaczęłaś biegać ! :D Sama to robię i jest cudownie ! :3




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


     

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tej motywacji do biegania. Ja jakoś nie potrafię się za to wziąć :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podczas sportu w ogóle staje się szczęśliwszym;)
    Wiem to z własnego doświadczenia
    Dobrze, że znalazłaś motywację:))

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To w takim razie, żeby ten raz był już tym ostatnim. Ładne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. Też chciałbym aby te wakacje trwały jak najdłużej, ponieważ nie lubię chodzić do szkoły.
    Zazdroszczę Ci motywacji i życzę powodzenia.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  23. super *.* wspolna obserwacja ? zapraszam <3 http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń